A koronavírus és a reklámok

Olvasási idő: < 1 perc

Vírusellenes textiltermékek és orvostechnikai eszközök reklámjait vizsgálja a GVH. Akad cég, amely szinte pszichés nyomást gyakorolva szólítja meg a lelkiismeretünket, mondván: életeket menthetünk meg a reklámozott berendezés alkalmazásával. De mint mindig, a fogyasztók megtévesztése miatti versenyfelügyeleti vagy fogyasztóvédelmi hatósági eljárásokban a bizonyítás terhe a vállalkozáson van, vagyis az állítás valóságát a reklámozó cégnek kell a GVH vagy a kormányhivatal felhívására bebizonyítania.

Irodánk szakértőjének vélemény-cikkét a Világgazdaságban olvashatják ide kattintva!

További cikkeink

Közelgő eseményeink

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás